Ο Wenger (1998) ορίζει τις Κοινότητες Πρακτικής ως ομάδες ανθρώπων που μοιράζονται ένα ενδιαφέρον, ένα πρόβλημα ή ένα πάθος για κάτι και που εμβαθύνουν τη γνώση τους και την ειδίκευσή τους σε αυτόν τον χώρο, μέσα από μαθησιακές δραστηριότητες που εμπεριέχουν συστηματική επικοινωνία και αλληλεπίδραση. Ειδικότερα, όπως επισημαίνει η Κουρκουλή (2019β), οι διαδικτυακές κοινότητες μάθησης, αξιοποιώντας εργαλεία Web 2.0, υπερβαίνουν γεωγραφικά όρια και χρονικούς περιορισμούς μέσω της ασύγχρονης επικοινωνίας και καλλιεργούν την ατομική και συλλογική έκφραση. Μια διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής και μάθησης βρίσκει ως κατεξοχήν πεδίο εφαρμογής της μια νησιωτική περιφέρεια, όπως το Βόρειο Αιγαίο, και γι’ αυτό, οι εκπαιδευτικοί αγγλικής γλώσσας Βορείου Αιγαίου δημιουργούμε τη δική μας διαδικτυακή κοινότητα.